Veelgestelde vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt een bevestigings e-mail zodra de betaling is voldaan. Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een verzendbevestigings e-mail. Indien uw bestelling een pakketzending betreft dan ontvangt u ten slotte ook nog een e-mail met track&trace code van DHL, zodra uw pakket zijn eerste inscanmoment bij DHL heeft gehad.

 

Pakketzending of brievenbuspost Nederland?

  • Pakketpost DHL; alle schooltassen, laptop rugzakken, reistassen, laptoptassen, rugzakken en 14", 15,6" en 17,3" laptophoezen. Ook bestellingen waarbij meer dan 1 product is besteld worden per pakketzending verzonden.

  • Brievenbuspost; alle tablethoezen, ipad hoezen/smartcovers, telefoonhoesjes, laptophoezen t/m 13,3 inch.

Bestellingen buiten Nederland worden altijd per DHL pakketpost verzonden, met gemiddeld een bezorging van 2 dagen. 

 

Wat is de levertijd?

Bestelling worden van maandag t/m vrijdag verwerkt en verzonden. Ons doel is een levertijd van 1 á 2 dagen(maandag t/m zaterdag) binnen Nederland. Tijdens drukke periodes kan de levertijd een enkele dag langer zijn. De levertijd van zendingen buiten Nederland is vaak één dag langer. Net als vele andere winkeliers zijn wij afhankelijk van onze logistiek vervoerders.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf €19,99 wordt uw bestelling binnen Nederland gratis verzonden, hieronder vragen wij een bijdrage van €2,99.

 

Op welke wijze kunnen wij in contact komen met de klantenservice van Laptophoesshop?

U kunt onze klantenservice via het contactformulier contacteren. Wij zullen uw vragen z.s.m. beantwoorden.

 

Wat is het retourtermijn van een bestelling?

Producten dienen binnen 14 dagen geretourneerd te worden of er dient in ieder geval een retourmelding gedaan te worden bij de klantenservice. Zodra wij uw retour ontvangen wordt deze binnen enkele dagen verwerkt. Voor verdere uitleg over het retourneren van uw bestelling verwijzen wij u naar het kopje 'Retourneren en Service' onderaan de pagina, of klik hier.

 

Zijn er retourkosten?

Het retourneren van een bestelling dient door de klant zelf bekostigt te worden. Hierbij zal het gaan om een brievenbus- of pakkettarrief, waarbij te denken is aan ongeveer €3,- t/m €6,95. Vanwege het gewicht verschilt de prijs, hierdoor verwijzen wij u naar PostNL waar alles omtrent kosten en gewicht van pakketten en brievenbuspakketjes uitgebreidt staat beschreven. Wij hopen de retourkosten in de toekomst voor onze klanten te kunnen bekostigen.

 

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag geretourneerd op mijn rekening?

Zodra wij uw retour goed hebben ontvangen, zoals omschreven staat onder het kopje 'Retourneren & Service', wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen geretourneerd op het rekeningnummer waarmee ook de bestelling is voltooid. 

 

De bestelling die wij hebben ontvangen is incompleet/beschadigt, wat nu?

U dient contact op te nemen met de klantenservice. Dergelijke zaken worden per geval bekeken en in samenspraak met de klant opgelost.

 

Op welke wijze werkt de garantie?

Allereerst dient er contact te worden opgenomen met de klantenservice over het defect, graag ontvangen wij ook een foto van het defect. Garantie vindt plaats op basis van Carry in; oftewel de klant is zelf verantwoordelijk voor het versturen van het defecte product naar het betreffende retouradres. Hiermee eventuele ontstane kosten dient de klant zelf te bekostigen. NOB: New Online Business zal het product op dusdanige wijze proberen te repareren of een vervangend product aanbieden, in beide gevallen zal er altijd contact plaatsvinden tussen beide partijen om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen naar tevredenheid van beide partijen. Defecte producten zullen in de garantie periode van 1 jaar kosteloos worden gerepareerd of vervangen en vervolgens kosteloos naar de klant worden opgestuurd middels een logistiek dienstverlener.